DEZE SITE IS UNDER CONSTRUCTION
DIRECT MELDEN
Schade
Wat te doen als er een schade is ?
Altijd melden bij verzekering – dit geldt ook voor de veroorzaker.
Veiligheid waarborgen in de omgeving van de schade.
Inschakelen deskundige om direct of op afspraak actie te ondernemen.
Treffen van noodmaatregelen om meer schade te voorkomen of te beperken.
De schade goed en snel door gespecialiseerde bedrijven laten herstellen tegen marktconforme prijzen.
Welke soorten schades zijn er ?
De schade die onverwacht tijdens het werkproces worden veroorzaakt :
Heftruck rijdt tegen de buitenmuur
Tuinmuur wordt geraakt door een vrachtwagen
Beschadigde bedrijfsvloer
Hebt u een schade waarvan de oorzaak niet direct te achterhalen is dan kunt u een beroep op Bouwticketservice doen :
Losliggende tegelvloer
Vochtplekken in buitenmuur
Lekkage zichtbaar in verdieping vloer
Schades die in de loop van de tijd zijn ontstaan :
Verzakt straatwerk
Versleten hang- en sluitwerk
Lekkende thermopane beglazing
Wat kan Bouwticketservice doen bij het herstellen van een schade ?
De oorzaak achterhalen en de herstelwerkzaamheden compleet afwikkelen.
Adviseren hoe de schade snel en goed aan te pakken.
Contact leggen en overleggen met de verzekeraar.
Offertes verzamelen bij vakkundige bedrijven en deze met u overleggen.
Melden schades :
Bel het nummer van onze Meldkamer of vul de
“Schadeticket”
in waarna we u
binnen 15 minuten
bellen!
Tarieven :
Eén ticket = € 45,-- excl. btw : bij telefonische schade oplossing en gehele afwikkeling
of
Eén ticket = € 45,-- excl. btw + extra benodigde regie uren = € 57,50 / uur excl. btw : bij opname op locatie en gehele afwikkeling
en
De kosten van de werkzaamheden van de servicebedrijven die rechtstreeks factureren. Deze kosten worden door Bouwticketservice vooraf gecontroleerd.
Schadeticket
Vul
vrijblijvend
onderstaand formulier in en we bellen u binnen 15 minuten!
Of bel met onze meldkamer 24/7
06 - 38 18 65 67