Schade

Wat te doen als er een schade is ?
  • Altijd melden bij verzekering – dit geldt ook voor de veroorzaker.
  • Veiligheid waarborgen in de omgeving van de schade.
  • Inschakelen deskundige om direct of op afspraak actie te ondernemen.
  • Treffen van noodmaatregelen om meer schade te voorkomen of te beperken.
  • De schade goed en snel door gespecialiseerde bedrijven laten herstellen tegen marktconforme prijzen.

Welke soorten schades zijn er ?
  • De schade die onverwacht tijdens het werkproces worden veroorzaakt :
    • Heftruck rijdt tegen de buitenmuur
    • Tuinmuur wordt geraakt door een vrachtwagen
    • Beschadigde bedrijfsvloer
  • Hebt u een schade waarvan de oorzaak niet direct te achterhalen is dan kunt u een beroep op Bouwticketservice doen :
    • Losliggende tegelvloer
    • Vochtplekken in buitenmuur
    • Lekkage zichtbaar in verdieping vloer
  • Schades die in de loop van de tijd zijn ontstaan :
    • Verzakt straatwerk
    • Versleten hang- en sluitwerk
    • Lekkende thermopane beglazing

Wat kan Bouwticketservice doen bij het herstellen van een schade ?
  • De oorzaak achterhalen en de herstelwerkzaamheden compleet afwikkelen.
  • Adviseren hoe de schade snel en goed aan te pakken.
  • Contact leggen en overleggen met de verzekeraar.
  • Offertes verzamelen bij vakkundige bedrijven en deze met u overleggen.
 
Melden schades :
  • Bel het nummer van onze Meldkamer of vul de “Schadeticket” in waarna we u binnen 15 minuten bellen!
 
Tarieven :
  • Eén ticket = € 45,-- excl. btw : bij telefonische schade oplossing en gehele afwikkeling of
  • Eén ticket = € 45,-- excl. btw + extra benodigde regie uren = € 52,50 / uur excl. btw : bij opname op locatie en gehele afwikkeling en
  • De kosten van de werkzaamheden van de servicebedrijven die rechtstreeks factureren. Deze kosten worden door Bouwticketservice vooraf gecontroleerd.
warning warning

Schadeticket

Vul vrijblijvend onderstaand formulier in en we bellen u binnen 15 minuten!
Of bel met onze meldkamer 24/7
06 - 38 18 65 67